Regele Qian – adaugiri

Pentru ca pe blogul de fata au poposit multi in cautarea informatiilor legate de noul serial de la TR2 (va incepe pe 28 martie) mai adaug cateva poze.

Ele sunt  luate de aici.

Si pozele sunt cu dedicatie pentru Dorina 🙂

Acest articol a fost publicat în China, Filme istorice, Regele Qian, Seriale istorice, Seriale istorice Mainland China și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Regele Qian – adaugiri

  1. Dorina spune:

    M-ai lăsat fără cuvinte…

  2. Dorina spune:

    Nici nu ştiu cum să-ţi mulţumesc pentru această postare…

  3. Dorina spune:

    Pozele sunt foarte drăguţe!

  4. Gong Gil spune:

    Vroiam sa iti fac de mult o surpriza

  5. Gong Gil spune:

    Mi-am ultumit deja pentru ca mereu ai venit pe aici🙂

  6. Gong Gil spune:

    Si mie mi-au placut🙂

  7. Dorina spune:

    Pot spune că mă simt privilegiată!

  8. Dorina spune:

    Indiferent dacă făceai postarea asta sau nu,eu tot eram aici.

  9. Dorina spune:

    M-am emoţionat. E un sentiment unic.

  10. Gong Gil spune:

    🙂
    meriti🙂

  11. Gong Gil spune:

    Da, tocmai de aceea 🙂

  12. Gong Gil spune:

    Multumesc 🙂

  13. Gong Gil spune:

    Am vrut si eu sa iti multumesc🙂

  14. Dorina spune:

    Nu numai că mi-ai mulţumit,dar prin asta m-ai făcut să mă bucur. De mult nu am mai zâmbit.

  15. Gong Gil spune:

    Imi pare bine🙂

  16. Dorina spune:

    Succes în continuare!

  17. Gong Gil spune:

    🙂 gand la gand🙂

  18. Gong Gil spune:

    🙂 Nu am uitat promisiunea, asa sa stii
    multumesc de urari

  19. Dorina spune:

    Mulţumesc pentru faptul că nu ai uitat…de fapt,nici nu trebuia s-o spui. Ştiam asta.

  20. Gong Gil spune:

    Eu multumesc🙂
    Nu. Nu am uitat

Lasă un răspuns

