Week-end – OST-uri (3)

Acest articol a fost publicat în Coreea, Cultura coreeana, Film coreean, Filme coreene, Filme istorice, Hallyu, Lee Jun Ki, New Korean Wave, OST, The king and the clown, Vedete coreene și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

58 de răspunsuri la Week-end – OST-uri (3)

  1. Dorina spune:

    Ce rău îmi pare că nu pot auzi OST-urile…:-(:-(

  2. Gong Gil spune:

    de ce nu poti?😦

  3. Dorina spune:

    Gong Gil,îţi scriu de pe tel.

  4. Dorina spune:

    Pe cele din Jumong şi QSD le-aş asculta tot timpul.

  5. Dorina spune:

    Nu am ce face. Mă conformez.

  6. Gong Gil spune:

    🙂
    bine ca stiu

  7. Gong Gil spune:

    da, esti cuminte

  8. Dorina spune:

    E diferit de cele chinezeşti!

  9. Dorina spune:

    *coreene. Scuze.

  10. Dorina spune:

    CE CIUDATĂ E LIMBA…

  11. Dorina spune:

    Nu am reţinut niciun cuvânt.

  12. Dorina spune:

    Nici nu le pot citi pe buze…

  13. Dorina spune:

    Primul episod mi se pare plictisitor…până acum.

  14. Dorina spune:

    Dar AMUZANT!

  15. Gong Gil spune:

    🙂
    vad ca te uiti de la inceput🙂

  16. Gong Gil spune:

    🙂
    la inceput iti place

  17. Gong Gil spune:

    e mandarina
    :))

  18. Gong Gil spune:

    nici la coreeana nu retineai nimic

  19. Gong Gil spune:

    :))
    acum e etapa a doua🙂

  20. Gong Gil spune:

    foarte bine
    imi pare bine

  21. Dorina spune:

    Sincer,am învăţat puţin coreeana…de aceea am spus asta… Am început să le citesc pe buze cuvintele rostite.

  22. Dorina spune:

    Finalul episodului mi s-a părut super!

  23. Dorina spune:

    Totuşi,am fost surprinsă de scena aceea cu sărutul.

  24. Dorina spune:

    M-am dezobişnuit.

  25. Dorina spune:

    Dar mi se pare interesant! Îl voi urmări.

  26. Dorina spune:

    I MISS JUMONG!

  27. Dorina spune:

    :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

  28. Dorina spune:

    Gong Gil,dacă OST ul din Chuno ţi-a plăcut cel mai mult, şi serialul te-a fermecat la fel de mult?

  29. Dorina spune:

    NU MAI AM RĂBDARE PÂNĂ LA FILM!

  30. Dorina spune:

    Nu ai schimbat ora…..

  31. Dorina spune:

    VEZI,TE CERT!:))))))

  32. Dorina spune:

    Nu te-am mai prins pe blog.

  33. Dorina spune:

    VAI! Ce episod plictisitor!

  34. Dorina spune:

    Nu mi-a plăcut!

  35. Dorina spune:

    Scenele de luptă mi se par aiurea!

  36. Dorina spune:

    Nici nu se compară cu Jumong…

  37. Dorina spune:

    Of! Ai dispărut iar.

  38. Gong Gil spune:

    🙂 Cu intarziere BRAVO!

  39. Gong Gil spune:

    Imi pare foarte bine🙂

  40. Gong Gil spune:

    mai e si viata dupa el🙂

  41. Gong Gil spune:

    Acum e „Painter of the wind”🙂

Lasă un răspuns

