Imparatul marii (EOTS)

Din 6 iunie, seara, la National TV un nou serial: Emperor of the Sea /Sea God/Hae Shin.

Am mai scris despre el aici, aici, aiciaici  si aici.

Va fi o vara frumoasa.

Pana atunci melodia mea preferata din serial:

Acest articol a fost publicat în Chae Shi-ra, Choi Soo-jong, Coreea, Cultura coreeana, Emperor of the Sea, Hae Shin, Historical Korean dramas, Imparatul marii, KDrama, KMovie, Korean Wave, OST, OST KDrama, Sageuk dramas, Sea God, serial corean, seriale coreene, Seriale istorice, Song Il Gook, Soo Ae, Su-Ae, Vedete coreene și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Imparatul marii (EOTS)

  1. Dorina zice:

    SEA GOD!!! Ce bine!

  2. Dorina zice:

    ÎL ADOR PE SONG IL GOOK!

  3. Dorina zice:

    Păcat că are rol negativ.

  4. Dorina zice:

    Mă bucur că o altă Televiziune difuzează filme coreene.:-D

  5. Dorina zice:

    O duminică frumoasă îţi doresc!

  6. Dorina zice:

    Gong Gil,am o întrebare. De pe ce site se poate downloada OST-ul serialului Kingdom of the Wind?

  7. Gong Gil zice:

    🙂
    stiam eu ca nu vei rata
    🙂

  8. Gong Gil zice:

    😀
    surpirse!

  9. Gong Gil zice:

    e mai interesant asa
    :))

  10. Dorina zice:

    Mulţumesc mult Gong Gil.

  11. Lovely One Jumong zice:

    Hello.

  12. Gong Gil zice:

    🙂 cu placare si intarziere

Lasă un comentariu