Serialul coreean difuzat de o televiziune din Romania preferat

Acest articol a fost publicat în Hallyu, serial corean, seriale coreene, Seriale istorice, Vedete coreene și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Serialul coreean difuzat de o televiziune din Romania preferat

  1. sara spune:

    Nu ma asteptam ca Secretele de la palat sa fie sub Jumong. Amandoua au fost bune(ce zic eu bune ,au fost impresionante !),dar Queen Seon Deok ocupa un loc special in inima mea

  2. Dorina spune:

    JUMONG!

  3. Dorina spune:

    NUMBER ONE!

  4. Dorina spune:

    Jumong,the best!

  5. Dorina spune:

    JUMONG SE DISTANŢEAZĂ!<:-P

  6. Dorina spune:

    Oho!!! Gong Gil,sunt cea mai feribită!

  7. Crina spune:

    A fost greu sa votez la atat de multe seriale bune, dar am votat cu inima, si anume drama mea de suflet, Jumong! Aja aja! ^_^

  8. Dorina spune:

    Crinuţa,SUCCES LA BAC!

  9. Dorina spune:

    *fericită

  10. ramona YSH spune:

    jumong e pe primul loccccccc….YUPYYYY~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!XD

  11. Dorina spune:

    Gonggil AJA AJA!

  12. jumong jumonhg cel mai tare

  13. Lorena spune:

    😦 QSD😦 !!

  14. sara spune:

    Am zis eu ca QSD e cel mai tare fim.Sper sa fie in continuare pe locul I.

  15. Dorina spune:

    Până când e concursul?

  16. Dorina spune:

    Jumong!NUMBER ONE!

  17. Dorina spune:

    Gong Gil,miss you!

  18. manu stefania spune:

    JUMONG ESTI CEL MAI TARE . MIA PLACUT CUM AI JUCAT

  19. asiafana spune:

    Stiu k nu are legatura cu postul,insa nici nu iti inchipui cat de apreciata ma simt pentru ca blogul meu se afla in lista ta. Eu una iti multumesc ca imi apreciezi blogul si chiar mi-ai adus un zambet larg pe fata dupa o zi grea la scoala. :X

  20. Gong Gil spune:

    asa a iesit atunci

  21. Gong Gil spune:

    🙂 vad ca mereu jumong e primul🙂

  22. Gong Gil spune:

    🙂 contra jumong🙂

  23. Gong Gil spune:

    placerea mea sa gasesc blogul tau

  24. Gong Gil spune:

    🙂
    revin in sfarsit

  25. dorina spune:

    revine our JUMONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

