Week-end: OST-uri (10)

Din mai multe Sageukuri….de week-end.

Acest articol a fost publicat în Coreea, Cultura coreeana, Hallyu, Historical Korean dramas, KDrama, Korean Wave, Legendele palatului, OST, OST KDrama, serial corean, seriale coreene, Seriale istorice, Vedete coreene și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Week-end: OST-uri (10)

  1. Soseono spune:

    Superbe cântece ☺ OST-urile serialelor/filmului îţi descriu subiectul respectivelor kdrama şi sentimentele personajelor,acest lucru te determină să apreciezi aceste filme coreene,deoarece avem ce învăţa de la ele:iubire,patriotism.sacrificiu,onoare.

  2. asiafana spune:

    Sunt mirifice ! Ador serialele coreene pentru ca,spre deosebire de telenovele si alte prostii,asa cum spune si soseono : ,,avem ce invata de la ele”.

  3. Naomikko spune:

    superbe…deci nu as putea compara serialele coreene cu nimic alceva.Prin asta cred ca am spus tot :X:X

  4. Gong Gil spune:

    🙂 La fel si eu:)

  5. Gong Gil spune:

    🙂 Da, da si de o mie de ori da!🙂

  6. Gong Gil spune:

    🙂 cu intarziere raspund ca asa este

  7. Gong Gil spune:

    🙂 da -iar cu intarziere

  8. Gong Gil spune:

    sunt de necomparat
    asa este🙂

  9. Mary spune:

    Scuze ca abia acum am descoperit ac. site!Superbe aceste ost-uri ca de altfel majoritatea realizarilor cinematografiei coreene! De cand am descoperit-o(anul trecut) am vizionat pe net(si la tv) pana acum 120seriale si 130 filme numai corene!Am o”foame”aproape”nebuna” si zilnic stau pe net in medie 9 ore,asta pt.ca sant pensionara si am timp!

Lasă un răspuns

